Holušická 2, Praha 4

info@ladybodyfit.cz

+420 721 019 621

ONLINE REZERVACE

SKUPINOVÉ LEKCE

SKUPINOVÉ LEKCE

Přijďte si užít spoustu zábavy a makačky k nám do Lady Body Fit! Skupinové lekce jsou zaměřené především na hubnutí a zpevňování postavy. Trenérka se může každé klientce věnovat jednotlivě, jelikož lekce je vedena maximálně v 10 lidech  🙂

BOSU
(Středa 19:00 – 20:00)
Trenérka Káťa

Při lekci Bosu budeme cvičit na balanční polokouli zvané Bosu. Díky pohybu na nestabilní ploše se výrazně zapojují svaly hlubokého stabilizační systému. Lekci začneme aerobním dynamickým zahřátím, poté bude následovat série posilovacích a balančních cviků, při kterých procvičíme celé tělo. Na závěr nebude chybět důkladné protažení s relaxační hudbou.

TRX
(Pondělí 18:00-19:00, Čtvrtek 18:00-19:00)
Trenérka Káťa

TRX: Total-Body Resistance Exercise
(= Cviky pro zatížení celého těla)

Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách.
Cvičení na závěsném systému TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

 

FAT KILLER
(Pondělí 19:00-20:00, Čtvrtek 19:00-20:00)
Trenérka Káťa 

FAT KILLER znamená v překladu zabíječ tuků. Jde o dynamické a intenzivní cvičení, které je zaměřené na odbourávání tuků. Pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu a posiluje kardiovaskulární systém. Při tomto cvičení používáte pouze váhu svého těla, tudíž nedochází k přetížení, které může být způsobeno špatným odhadem zátěže. Intenzita cvičení se zvyšuje přidáním počtu jednotlivých cviků nebo kol a také zkrácením nebo úplným vynecháním přestávek mezi cviky či koly. Opakované dávky zaručí výrazné zlepšení kondice, spalování kalorií a postupné odstranění nežádoucích tukových polštářků. FAT KILLER je oblíbená forma cvičení, protože už v krátkém čase přináší viditelné výsledky – úbytek hmotnosti a zvýšení svalového tonu.

METABOLIC TRAINING
(Úterý 19:00 – 20:00)
Trenérka Míša 

Lekce je vhodná pro nastartování spalování a zrychlení metabolismu. Intervalový trénink střídá kardio zátěž s posilováním v dokonalém technickém provedení. Využívá speciálních a přitom jednoduchých nejmodernějších technik pro zvyšování intenzity i s malou zátěží. Vyčerpáte svaly a tak Vaše tělo bude spalovat ještě dlouho po lekci.

 

KURHOVÝ TRÉNINK
(STŘEDA 18:00 – 19:00)
Trenérka Zuzka 

Intenzivní forma cvičení, kdy se střídá interval zatížení na předem určených stanovištích s odpočinkem. Interval zátěže a odpočinku se stanovuje dle účelu, který má daný trénink splňovat. V rámci cvičení se využívá vlastní váhy těla nebo atraktivních pomůcek jako TRX, bosu, kettlebellů, činek a řady dalších. Lekce je vedena převážně v aerobní tepové frekvenci (oproti jiným kruhovým tréninkům v jiných fitness), aby docházelo k efektivnímu hubnutí 🙂

 

TABATA
(ÚTERÝ 18:00 – 19:00)
Trenérka Denisa 

Tabata je kardiovaskulární trénink, který velmi rychle zlepšuje výkonnost. Princip je velmi jednoduchý – 20 sekund se naplno provádí cvik, 10 sekund je pauza. To celé se opakuje 8x. Největší předností Tabaty je, že rozvíjí jak anaerobní, tak i aerobní metabolický systém zároveň, což se u většiny běžných cvičení vylučuje a také funguje jako efektivní spalování tuků. (Studie Dr. Tabata prokázaly, že vysokointenzivní intervalový trénink spaluje tuk lépe než aerobní aktivity v pomalejším rovnoměrném tempu.) Díky této metodě se zvyšuje prokrvení cvičených svalových partií, což umožňuje jejich lepší zásobení živinami a následný růst.

 

BODY PUMP – CVIČENÍ S TYČÍ
(NEDĚLE 18:00 – 19:00)
Trenérka Denisa 

Pokud hledáte zábavnější alternativu namísto posilovny, může být pro vás skupinová aktivita Body Pump ideálním řešením. Jde o intenzivní celotělové cvičení, kombinaci silového s aerobním tréninkem, s použitím zátěžové tyče (4kg) a stepu. Můžete se spolehnout, že při poctivém zatížení a pravidelném režimu vás dáme skvěle do formy. Cvičení vás zbaví tuku, vymodeluje postavu, stonizuje svalstvo a zesílí tělo.