Holušická 2, Praha 4

info@ladybodyfit.cz

+420 721 019 621

ONLINE REZERVACE

SKUPINOVÉ LEKCE

SKUPINOVÉ LEKCE

Přijďte si užít spoustu zábavy a makačky k nám do Lady Body Fit! Skupinové lekce jsou zaměřené především na hubnutí a zpevňování postavy. Trenérka se může každé klientce věnovat jednotlivě, jelikož lekce je vedena maximálně v 8 lidech.  🙂

TRX – BOSU

Trenérka Káťa

TRX: Total-Body Resistance Exercise
(= Cviky pro zatížení celého těla)

BOSU® Balance Trainer je jedinečná balanční tréninková pomůcka, která je využívána při posilování, rehabilitaci či relaxaci.

Kombinace těchto pomůcek při cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh, ale zároveň posilujete i hluboké svaly a tím zpevňujete svoji postavu. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách.
Cvičení na závěsném systému TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost. Cvičení na balanční podložce (BOSU) je ideální při tréninku stability, zlepšování propriocepce a při rekonvalescenci.

 

FAT KILLER

Trenérka Káťa 

FAT KILLER znamená v překladu zabíječ tuků. Jde o dynamické a intenzivní cvičení, které je zaměřené na odbourávání tuků. Pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu a posiluje kardiovaskulární systém. Při tomto cvičení používáte pouze váhu svého těla, tudíž nedochází k přetížení, které může být způsobeno špatným odhadem zátěže. Intenzita cvičení se zvyšuje přidáním počtu jednotlivých cviků nebo kol a také zkrácením nebo úplným vynecháním přestávek mezi cviky či koly. Opakované dávky zaručí výrazné zlepšení kondice, spalování kalorií a postupné odstranění nežádoucích tukových polštářků. FAT KILLER je oblíbená forma cvičení, protože už v krátkém čase přináší viditelné výsledky – úbytek hmotnosti a zvýšení svalového tonu.

KRUHOVÝ TRÉNINK

Trenérka Terka

PRO ZAČÁTEČNÍKY A POKROČILÉ

Intenzivní forma cvičení, kdy se střídá interval zatížení na předem určených stanovištích s odpočinkem. Interval zátěže a odpočinku se stanovuje dle účelu, který má daný trénink splňovat. V rámci cvičení se využívá vlastní váhy těla nebo atraktivních pomůcek jako TRX, bosu, kettlebellů, činek a řady dalších. Lekce je vedena převážně v aerobní tepové frekvenci (oproti jiným kruhovým tréninkům v jiných fitness), aby docházelo k efektivnímu hubnutí. 🙂

 

TABATA

Trenérka Terka

PRO POKROČILÉ

Tabata je kardiovaskulární trénink, který velmi rychle zlepšuje výkonnost. Rozvíjí jak anaerobní, tak i aerobní metabolický systém zároveň, což se u většiny běžných cvičení vylučuje a také funguje jako efektivní spalování tuků. (Studie Dr. Tabata prokázaly, že vysokointenzivní intervalový trénink spaluje tuk lépe než aerobní aktivity v pomalejším rovnoměrném tempu.) Díky této metodě se zvyšuje prokrvení cvičených svalových partií, což umožňuje jejich lepší zásobení živinami a následný růst.